Becccas

Alla inlägg under maj 2014

Av Rebecca Norrman - 31 maj 2014 14:15


6 dagar kvar!

Finaste Jenny sov här inatt, trötta efter gårdagen åt vi frukost och sen följde jag henne till bussen. Inget jobb idag, så nu ska jag njuta av en ledig kväll! :)  

#snartstudenten #ledig #längtar


Av Rebecca Norrman - 30 maj 2014 22:15

7 dagar kvar!

Nu är det bara en vecka kvar till dagen vi alla lääängtar efter. Så ikväll firar vi "sju dagar kvar till studenten" hela klassen hemma hos mig. Grill och pratmys med fina tjejer hela kvällen! :)


        

#sommarkvällar #snartstudenten

Av Rebecca Norrman - 29 maj 2014 16:45

8 dagar kvar!

Min underbara lillasyster bjuder på fika ute i solen :)


 

#sommar #snartstudenten 

Av Rebecca Norrman - 28 maj 2014 21:30


9 dagar kvar

Piffat upp Vickan lite inför klassfest innan jag åkte till johanna för en kubb & monopolkväll!

  

Haha Lina orkade inte med mitt och johannas monopolspelande..

Av Rebecca Norrman - 20 maj 2014 10:01


Spenderade lite tid på sjukhuset så här på morgonen med min fina granne.

Satt och spelade fia med knuff i väntrummet innan hon skulle in till doktorn.

Nu sitter jag ute på altan och gör inte speciellt mycket, väntar på att börja skolan halv 2 och bara ha svenska i en timme...


   

#becccas #sjukhus #linnea #tisdag



Av Rebecca Norrman - 17 maj 2014 16:30



Den 17 maj idag

Jag har firat min egen namnsdag och varit på två-års kalas

Fikade med mormor och morfar på förmiddagen, hade då gjort min egen tårta som vart sjuuukt god! Måste visa lite bilder bara därför :)

På eftermiddagen åkte jag och mamma och firade en kompis son som blivit två år.

Kvällen kommer endast att ägnas åt plugg, plugg och plugg. Imorgon är sista dagen att skicka in alla inlämningsuppgifter i skolan, panik...


Vattenmellon, grädde, jordgubbar, hallon, blåbär och mandelspån

   


Namnsdagspressent av mormor & morfar <3

 

#becccas #byebye #namnsdag

Av Rebecca Norrman - 15 maj 2014 22:17


Idag hjälpte vi på barn och fritid till att fira förskolansdag.

Det kom barn från flera olika förskolor och lekte med oss ute i Rinmansparken. Jag och Lina höll i dansen och körde Mora Träsk med barnen. Så fick dem även blåsa såpbubblor, plantera, leta efter gömda saker, bli ansiktsmålade mm. Vi hade en rolig förmiddag med barnen trots det dåliga vädret.

Nu är redovisningen av gymnasiearbetet äntligen över och det börjar närma sig slutet, underbart!


         

#becccas #förskolansdag


Av Rebecca Norrman - 14 maj 2014 22:00


Inge vettigt att skriva, men idag började med en seg skoldag med uppsatsskrivande i 4 timmar. Sen två roliga timmar i vilsta med mina gymnaster. På söndag tävlar dem i Sporthallen och det ska bli så kul! 

Imorgon väntar redovisning av gymnasiearbetet och firande av förskolansdag.

Sov så sött, nattinatti :*


 

#becccas #byebye


Presentation


Rebecca Norrman

Instagram: rebeccanorrman
Snapchat: rebeccanorrman

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards